joi, 26 martie 2009

zilnic aceleasi lucruri...de ce?

as fi vrut sa merg pe afara, sa ma plimb, singur, doar eu si vantul...nimeni sa nu imi disturbe linistea...sa stau pe o bancuta, sa fumez o tigara si nimic altceva...a fost o zi insorita, dar degeaba...acum e vreme de iesit afara nu de scris...ascult muzica...mananc...fumez...lucruri pe care le fac oricum...but now? ce sa fac? sa continui sa scriu pe blog? sa inchid PC-ul si sa merg afara? sa imi verific mail-urile? sa scriu pe mess cu prietenii? sa ma gandesc la tot felul de lucruri logice sau mai putin logice...cred ca nu o sa mai fac nimic...o sa ma uit pe fereastra si nu o sa fac nimic. sau...poate...totusi, ce voi face cu acest blog? o sa il promovez? mneah...nu asta vreau...sa fredonez piesa pe care o ascult? 1000 oceans. nu prea am ce face...o sa merg sa imi iau ceva sa mananc...

0 comentarii:

 

Design by Blogger Buster | Distributed by Blogging Tips