marți, 31 martie 2009

plictiseala de seara

trebuie sa ma gandesc la un nou id...nu ca nu as avea destule...dar am nevoie de el la blog...id-ul e blackangel9337 e de yahoo, si trebuie sa dau add tuturor din liste iar asta v-a fi "oficial" ;)...dupa care...asa cum se vede mi-am facut un alt blog (am destule) frumos si cat de cat privat. mi se par destul de frumoase blogurile facute de www.bloging.ro doar ca nu pot atasa fotografii/imagini (sau inca nu stiu :)) ). acum e seara...stau la tv, maine scoala...mi-am facut un caiet pe care il duc cu mine in locurile in care nu pot scrie pe blog si scriu in caiet...iar acasa copiez tot in blog :D...numai daca am blogul in www.blogger.com pot sa scriu postari direct de pe telefon si nici asta nu e sigur, whatever...sa imi cumpar telefon ca dupa aceea mai vedem :P. si ca tot veni vorba nu are rost sa ma stresez ca nu pot pune poze pentru ca ceea ce e mai important e scrisul. bine, ca dupa ce imi cumpar telefon sa imi pun cate o fotografie la fiecare postare nu m-ar supara :P app. trebuie sa mai citesc niste bloguri stupide...dar interesante in acelasi timp.

0 comentarii:

 

Design by Blogger Buster | Distributed by Blogging Tips