duminică, 29 martie 2009

*emo*


vreau sa imi scriu parerea despre emo pentru ca multa lume nu stie nici macar ce inseamna dar vorbesc de emo: - in primul rand...s-a facut o mare confuzie in legatura cu EMO... oamenii EMO...sunt EMO cei adevarati si EMO cei falsi...EMO cei adevarati, de la "mama natura" ca sa spun asa, care sunt niste persoane deosebite dupa parerea mea...de ce?...sunt sensibile, sentimentale, foarte emotive...romantice...care pun foarte mult pret pe dragoste...dragoste nu sex...foarte iubitoare de arta si de obicei filozofie, sunt niste persoane nonconformiste pentru ca ei isi formeaza propriile conceptii filozofice cu vedere la viata, existenta omului si asa mai departe...desigur...astia sunt dupa parerea mea EMO cei adevarati. Eu nu ma declar nici cum...eu sunt eu, incerc sa fiu original prin ceea ce fac si nu imi doresc copy-paste-uri. Oamenii se astepta ca vazant vestimentatia EMO sa fi o persoana depresiva, cu tente sinucigase, sa se taie sau mai stiu yoh ce...dar EMO nu are treaba cu sinuciderea, cu taiatul sau cu depresiile, intradevar sunt niste persoane mai pesimiste...au o vedere negativa si aceeasi parere o am si yoh pentru ca lumea asta e foarte urata si trista...este socant ce se intampla in lumea asta, in jurul nostru...si intrebare voastra ar fi: nu sunt prea tanar pentru a spune ca lumea este foarte urata si trista? eh...sincer nu...nu consider ca trebuie sa ai o anumita varsta pentru asta...e adevarat...importanta este si experienta in viata dar pana acum as putea spune ca am adunat o oarecum cunostinta a vietii, o experienta cum ar veni...oricum oamenii inclusiv noi romanii ii catalogam ca fiind ciudati ceea ce dupa parerea mea nu este adevarat. Iar despre muzica EMO...ea este catalogata prin urlete, sa le spun asa, cand strigi pe o anumita tema te relaxezi (nu ma refer la certuri :)) ) "scoti tot din tine"...recunosc ascult muzica EMO si imiplace foarte mult, si chiar daca unele emisiuni i-au genul EMO in gluma le vizualizez pentru ca mi se par comice ;)) cum manelarii sau "oamenii" incearca sa isi bata joc de EMO. Cam atat...:P

0 comentarii:

 

Design by Blogger Buster | Distributed by Blogging Tips