vineri, 1 mai 2009

la padure de 1 mai

am ajuns cam tarziu, am ajuns cu bine, cu transport cu tractiune balegoasa :)) care era pe deasupra 4x4 din 8 :)) :)) , insa ceea ce conteaza e ca toti 6 suntem "intregi" :)) cu rani usoare :p ... andy & aly s-au intors cu "vehi-carutza" ;)) :)) iar noi 4 (eo; traie; deea & andridri) am ramas la padure pentru a ne "caza" . eo cu traie am mers dupa lemne iar fetele, deea cu andridri au curatat cartofii. dupa ce lemnele au fost stranse, am facut o pauza de tigara, fetele ne-au facut cate o cafeluta si am mai stat cu ele la o barfa ;)) . cand s-au intors andy si aly am facut focul dupa care am despachetat ce a mai ramas prin bagaje. tot ce era pe lista:

porodici (rosii)
crastanveti (castraveti)
blide (farfurii de plastic) :))
olcele (pahare de unica folosinta)
furcuta (furculite de plastic)
oloi (ulei)
berula (bere) :))
zat de pome (suc) =))
:)) curpopir :)) (hartie igienica)
scipsuri (chips-uri)
flore (seminte de floarea soarelui)
carpe (servetele de bucatarie) :))
si nu mai stiu ce :)) . OK...lista a fost facuta de mine cu termenii de mai sus :p . unde ramasesem...aa...am facut focul, am prajit cartofii, mititeii si pulpele de pui pe care de fapt am uitat de ele :) , fetele faceau salata in timpul acesta , mai faceam cate o pauza de 3 tigari :)) , am mancat, ne-am kkt :)) =)) =)) am stat la cate o vorba ; ne-am jucat volei, s-a facut seara, am stins focul, si am mers acasa :)

0 comentarii:

 

Design by Blogger Buster | Distributed by Blogging Tips