luni, 27 aprilie 2009

o alta ora de romana

dupa ce am scapat de depresie si migrena, ma trezesc la o alta ora de romana , nu mai am dureri de cap iar internetul nu imi merge deci nu am cum sa postez pe blog dar scriu in caietul "help 4 blog". cat de curand imi cumpar telefon...la pretul de numai 450 lei, sony ericsson w302 care mi se pare foarte bun (cu mici exceptii) dar nici un samsung d900i nu m-ar supara :) . mi-a spus cineva ca e doar 460 lei (LooooL...nu prea cred...oricum acea persoana minte cam mult...si in 2008 era 1000 lei acum nu are cum sa fie 460 lei :-j ) si...am o idee pentru camera mea. va fi portocalie si imi voi lua cateva benzi izolatoare negre cu care voi "decora" camera cu x-uri cu care voi desena cine stie ce :)) pauza :D

0 comentarii:

 

Design by Blogger Buster | Distributed by Blogging Tips